Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności. W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. zamknij

Świadczenia wzajemne

  • Radio ZET – emisja spotu reklamowego z prezentacją nazwy dedykowanej strony internetowej Miasta Rzeszowa o długości 20 s. w ilości 23, emisja w dniach 9 - 13 lutego 2009 r.
  • Telewizja TVN 24 – emisja spotu reklamowego z logo Miasta Rzeszowa o długości 15 sek.; 9 spotów w dniach 2-6 marca
  • Telewizja VH 1 - emisja spotu reklamowego z logo Miasta Rzeszowa o długości 15 s. w ilości 70 emisji

 

  • Tygodnik Gala – zamieszczenie logo Miasta Rzeszowa w reklamie (1/2 strony) płyty Pectus numerze z 2 i 16 marca 2009 (nakład 330.000 egzemplarzy),
  • Portal internetowy „onet.pl” - zamieszczenie logo Miasta Rzeszowa w banerze 750x100 i skyscraperze 160x600 reklamującym płytę Pectus, 1.800.000 odsłon w ciągu 2 tyg.
  • Portal internetowy „Plejada” - zamieszczenie logo Miasta Rzeszowa w banerze 750X100 i panelu 660 x 60 reklamującym płytę Pectus
  • Portal internetowy „nasza-klasa.pl” - zamieszczenie logo Miasta Rzeszowa w banerze reklamującym płytę Pectus, 10 mln. odsłon w ciągu 2 tyg.
  • Portal internetowy „qlmusic.pl” - zamieszczenie logo Miasta Rzeszowa w banerze 196/331 reklamującym płytę Pectus oraz umieszczenie loga miasta Rzeszów przy info o zespole z przekierowaniem do strony internetowej wskazanej przez Zleceniodawcę – staly baner przez miesiąc.
  • Portal internetowy „switch2one” - zamieszczenie logo Miasta Rzeszowa w banerze 750X100 (10.000 odsłon w ciągu tygodnia) i boxie 300X250 (25.000 odsłon w ciągu tygodnia) reklamującym płytę Pectus
  • trasa koncertowa: 1 marca 2009 – 31 listopada 2009 roku - minimum 20 koncertów,
  • płyta: dnia 13 marca 2009 r.
  • umieszczenie logo Miasta Rzeszowa na okładce płyty,
  • umieszczenie logo Miasta Rzeszowa na plakatach koncertowych i widokówkach z wizerunkiem zespołu PECTUS;
  • umieszczenie logo Miasta Rzeszowa na odzieży członków obsługi technicznej koncertów,
  • umieszczenie logo Miasta Rzeszowa na samochodzie przewożącym zespół PECTUS,
  • emisję filmu promującego Miasto Rzeszów na telebimie przed każdym koncertem,
  • umieszczenie informacji o Rzeszowie, w oficjalnym portalu internetowym zespołu PECTUS, z przekierowaniem do wybranego portalu internetowego miasta,
  • reklamę słowną, polegającą na podawaniu w mediach oraz przed koncertami informacji o Rzeszowie.


21 lutego 2009 r. (sobota) – Hit Generator TVP 2 – granie na żywo „Jeden moment”