Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności. W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. zamknij

W maju 2012 r. przeprowadzono badania sondażowe, dotyczące strategii miasta, które stanowiły punkt wyjścia do nowej kampanii promocyjnej pod nazwą „Rzeszów – tutaj marzenia traktujemy poważnie”. Bohaterami kampanii jest czwórka dzieci z Rzeszowa: Ola, Eliza, Michał i Konrad, w wieku od 6 do 8 lat, planujących swoją przyszłość. Mówią o marzeniach, które mogą zrealizować właśnie w Rzeszowie. Kampania skierowana jest do ludzi młodych – przyszłych studentów innowacyjnych kierunków kształcenia, specjalistów z branży nowoczesnych technologii oraz małżeństw poszukujących dobrego miejsca do życia.

Kampania oparta jest na potencjale technologicznym Rzeszowa, prezentacji głównych atutów gospodarczych miasta – firm i uczelni działających w sektorze przemysłów: lotniczego, informatycznego oraz chemicznego. Ma na celu zbudowanie w świadomości odbiorców skojarzeń innowacyjnego przemysłu lotniczego i informatycznego z Rzeszowem – miejscem sukcesu zawodowego, dobrym do życia i realizacji swoich marzeń.

Zapraszamy do obejrzenia spotu promocyjnego.

- projekt:
Kampania jest oparta na potencjale technologicznym Rzeszowa, prezentacji jego głównych atutów gospodarczych – organizacji skupiających się wokół: lotnictwa, informatyki oraz tworzyw sztucznych.

-przekaz i główna grupa docelowa:
Ma na celu ukazanie Rzeszowa jako miasta, w którym można zrealizować swoje marzenia, skierowana jest do młodych małżeństw, studentów, inżynierów którzy planują swoją przyszłość.

-środki przekazu:
Kampania obejmuje działania ogólnopolskie, tj.: emisję spotu w listopadzie 2012 na antenie telewizji ogólnopolskiej (TVN 24, TVN Info, Polsta News, Kawa czy Herbata) oraz podczas wydarzeń miasta i turniejów sportowych, kampanię bilboardową (2013), reklamę prasową oraz działania w Internecie (2012/2013).

- wsparcie:
Politechnika Rzeszowska, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Hamilton Sundstrand Poland z siedzibą w Rzeszowie.

- koszt przedsięwzięcia:

Produkcja spoty: 64 tys zł; sesja zdjęciowa: 5 tys zł, emisja spotów: 197 tys zł,