Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności. W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. zamknij

RZESZÓW - CELNY WYBÓR

- projekt:

kontynuacja akcji wizerunkowej ukazująca Rzeszów jako przyjazne miasto do lokalizacji biznesu;

- przekaz i główna grupa docelowa:

wskazuje Rzeszów jako dobre miejsce do lokalizacji inwestycji, podkreślając atrakcyjność inwestycyjną miasta w wielu dziedzinach (dynamiczny rozwój, powiększenie budżetu, wykorzystanie środków unijnych, nowoczesne kształcenie, doskonała lokalizacja, innowacyjne klastry, udogodnienia dla inwestorów);

- grupa docelowa:

mieszkańcy Polski i przyjeżdżający do Polski ludzie biznesu, środowiska opiniotwórcze, mieszkańcy regionu.

- środki przekazu:

reklamy prasowe: Forum Ekonomiczne 2012, Forum Innowacji, Investing in Poland, katalogi inwestycyjne; angielskojęzyczna reklama w katalogach inwestycyjnych skierowanych do zagranicznych inwestorów;

- wsparcie:

rekomendacje Rzeszowowi jako miastu przyjaznemu dla biznesu udzieliły największe firmy działające w stolicy województwa podkarpackiego: Alima Gerber, Asseco, ICN Polfa, WSK PZL Rzeszów, Zelmer oraz Stowarzyszenia: Dolina Lotnicza i Informatyka Podkarpacka.