Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności. W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. zamknij

RZESZÓW - CELNY WYBÓR 2008

- projekt:
akcja wizerunkowa ukazująca Rzeszów jako przyjazne miasto do lokalizacji biznesu;

- przekaz i główna grupa docelowa:
do zbudowania przesłania wykorzystano fakt, iż Rzeszów był czterokrotnym laureatem konkursu Gmina Fair Play, otrzymał wyróżnienie Złota Lokalizacja Biznesu oraz był miejscem wysokiej rangi wydarzenia sportowego I Klubowego Pucharu Świata w Łucznictwie (22-24 lutego 2008 r.);

- grupa docelowa:
mieszkańcy Polski i przyjeżdżający do Polski ludzie biznesu, środowiska opiniotwórcze, mieszkańcy regionu.

- środki przekazu:
jednorazowe ogłoszenia prasowe w publikatorach opiniotwórczych: Polityka, Gazeta Wyborcza, Wprost, Newsweek, Forbes, The Warsaw Voice oraz reklama wizualna (bilbord sponsorski) w TVP3 Rzeszów, internet; reklama wizualna na bandach w czasie transmisji TV, - materiały drukowane: folder Celny Wybór;

- wsparcie:
rekomendacje Rzeszowowi jako miastu przyjaznemu dla biznesu udzieliły największe firmy działające w stolicy województwa podkarpackiego: Alima Gerber, Asseco, ICN Polfa, WSK PZL Rzeszów, Zelmer oraz Stowarzyszenia: Dolina Lotnicza i Informatyka Podkarpacka.

- koszt przedsięwzięcia:
220 tys. zł