Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności. W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. zamknij

Rzeszów nagrodzony za punkt

Punkt Obsługi Mieszkańców znajdujący się w centrum handlowym Millenium Hall został laureatem konkursu Panteon Administracji Polskiej.

- „Przystąpienie Polski do Unii Europejskiej oraz długie lata przygotowań do tego procesu zmiany w przepisach i nowe wymagania spowodowały, że jednostki, szeroko pojętej,
administracji zaczęły bardziej zwracać uwagę na samodoskonalenie. Coraz więcej urzędów wprowadza systemy zarządzania przez jakość oraz kładą nacisk na doskonalenie pracy a także wprowadza programy i projekty ułatwiające codzienne życie lokalnych społeczności.
Jest to jedyny konkurs skierowany do podmiotów wchodzących w skład administracji centralnej i samorządowej”
– czytamy w uzasadnieniu Kapituły Konkursu.
W jej składzie znaleźli się m.in.: Wojciech Henrykowski, prezes Zarządu Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji SA, Jerzy Kowalczyk, ekspert Krajowej Izby Gospodarczej ds. systemów zarządzania i Elżbieta Skrzypek, profesor Katedry Zarządzania Jakością i Wiedzą Uniwersytetu Marii Skłodowskiej-Curie. Przedmiotem konkursu były zastosowane w praktyce przedsięwzięcia służące poprawie jakości pracy instytucji, w szczególności zaś nowatorskie i wysoce efektywne rozwiązania organizacyjne oraz wdrażanie programów i projektów ułatwiających codzienne życie lokalnych społeczności.

Punkt Obsługi Mieszkańców w Millenium Hall został uruchomiony 15.10.2011 r. Można tu wymienić dowód osobisty, zameldować lub wymeldować się, otrzymać nr PESEL, zarejestrować samochód, zgłosić sprzedaż pojazdu, odebrać prawo jazdy. Można także złożyć pismo kierowane do urzędu. Pracownicy udzielą pomocy w każdej sprawie, skontaktują z konkretnym urzędnikiem, umówią na spotkanie. Można tu także pobrać urzędowe druki i uzyskać pomoc w ich wypełnieniu. Swój cotygodniowy dyżur pełni tu Miejski Rzecznik Konsumentów (piątek 15.00 - 17.00), który pomoże napisać reklamację, udzieli niezbędnej informacji, a w przypadku toczącej się sprawy w sądzie, będzie ją również prowadził.

Punkty Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta

  • Centrum Kulturalno-Handlowym Millenium Hall
    35-315 Rzeszów, al. Kopisto 1,
    tel. 17 875 40 95 (96, 97),
    e-mail: millenium@erzeszow.pl
  • Galeria „Nowy Świat”
    ul. Krakowska 20
    tel. 17 875 40 91 (92, 93, 94)
    e-mail: nowyswiat@erzeszow.pl

Punkty Informacyjne Urzędu Miasta

  • Hipermarket „E. Leclerc”
    Rzeszów al. Rejtana 69
    tel. 17 875 40 98, 725 050 053, czynny od wtorku do soboty w godz. 9.00 - 17.00
  • Hipermarket „Real”
    Rzeszów al. Witosa 21
    tel. 17 875 40 99
    czynny od wtorku do soboty w godz. 9.00 - 17.00