Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności. W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. zamknij

Komunikat Zakładu Ubezpieczeń Społecznych

W związku z dokonywanymi zmianami nazw ulic (np. w wyniku zmian granic administracyjnych niektórych miast), Zakład Ubezpieczeń Społecznych - Oddział w Rzeszowie, przypomina o obowiązku aktualizacji adresu zamieszkania lub adresu do korespondencji przez osoby pobierające świadczenia emerytalno-rentowe, których taka zmiana dotyczy.

Z uwagi na zbliżającą się wysyłkę informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT), jak też decyzji o waloryzacji świadczenia, Zakład Ubezpieczeń Społecznych prosi o nie odkładanie tego obowiązku i dokonanie zmian w najbliższym możliwym terminie, co zagwarantuje, że wszystkie ww. dokumenty dotrą do Państwa bez zbędnej zwłoki.