Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności. W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. zamknij

Nabór uzupełniający do Rzeszowskiej Rady Seniorów

Prezydent Miasta Rzeszowa ogłosił uzupełniający nabór kandydatów na członków Rzeszowskiej Rady Seniorów. 

Zgłoszenia kandydatów na członków Rady należy dokonać na formularzu, do dnia 18 maja 2018 r., drogą pocztową na adres Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów lub osobiście, w następujących miejscach:

1) Ratusz Miejski, Rynek 1,

2) Wydział Zdrowia Urzędu Miasta Rzeszowa, ul. Kopernika 16, pok. nr 5.

Podmioty działające na rzecz osób starszych oraz organizacje pozarządowe mogą zgłosić jednego kandydata na członka Rady.

Uprawnioną do zgłoszenia kandydata na członka Rzeszowskiej Rady Seniorów jest również grupa co najmniej 15 mieszkańców Rzeszowa w wieku 60 i więcej, lat.

Informacje o kandydatach na członka Rady opublikowane zostaną w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Rzeszowa, a także udostępnione do wglądu w Wydziale Zdrowia Urzędu Miasta Rzeszowa.

W przypadku zgłoszenia kandydatów na członków Rady w liczbie większej niż dwóch, Prezydent Miasta Rzeszowa zwoła spotkanie wyborcze, w celu dokonania wyboru dwóch członków Rady.

Informacja o terminie i miejscu spotkania wyborczego podana zostanie do wiadomości za pośrednictwem strony www.rzeszow.pl, Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Rzeszowa oraz tablicy ogłoszeń, co najmniej 7 dni przed wyznaczonym terminem spotkania.